czwartek, 21 maja 2015

Asier Illarramendi


Siemka, dzisiaj ku mojemu zdziwieniu list z Hiszpanii. Byłem lekko zdziwiony, że tak szybko dostałem odpowiedź od Asiera, bo wiedziałem bez sprawdzania zawartości od kogo jest ta przesyłka. Była to jedyna osoba z Hiszpanii do której ostatnio pisałem. 
Przejdźmy do samego piłkarza, wychowanek Realu Sociedad, który w sezonie 2012/2013 został wybrany najlepszym środkowym pomocnikiem ligi hiszpańskiej. Jednak cena prawie 40 mln euro jak za 21 latka według mnie jest kosmiczna i po tej sumie można by było spodziewać się więcej od tego zawodnika. Jednak nie pokazał zbyt dużo. Po ostatnim meczu w Lidze Mistrzów z Juventusem w internecie krążyły porównania składów, gdzie między innymi porównano cenę kupna Asiera i połowy składu Juventusu.




 Mam nadzieję że ten młody talent nie zmarnuje się w Madrycie i zdoła coś jeszcze pokazać.

Pozdrawiam :)

6 komentarzy: